TO BEAUTY WITH MARY KAY...Rasai kecantikan bersama produk Mary Kay yang dapat membantu menghasilkan kulit muka yang lebih licin, lembut, tegang tanpa pengelupasan. Sekiranya anda ingin mencuba produk Mary Kay, sila hubungi saya (Ayza) di talian 019-4582016 atau email : azaflower@yahoo.com Rasailah sendiri kehebatan produk Mary Kay...

Monday, January 23, 2017

Testimoni masalah jerawat

 
Marykay testimoni

Marykay testimoni
Marykay testimoni
 

Siapa kata jerawat teruk macam ni takde jalan penyelesaiannya lagi dah? Dah tak ada harapan nak pulih balik?


 Ehemm, salah tuu. Kalau tak ade, takkan laa tiba-tiba bole ada testimoni mcm ni kan? Hehe. Sabar, jgn runsing. Setiap masalah, pasti ada jalan penyelesaian. Selagi kita tak cuba, kita tak tahu kan? Lagisatu, kene laa jd pengguna yg bijak, kene pilih produk yg betul, jgn pilih yg tutttttt.


Yapp! Mmg seronok bila dgr "kesan seawal 7hari dah pulih" tapi anda perlu tahu tak kandungan nya....


Proses pembaik pulih sel kulit sihat mengambil masa 28hari untuk pulih semula tau. So, cuba fikirkan yeee. Ingat, kulit kita ni nak pakai lama tauu.


Whatsapp sis untuk dapatkan consultasi untuk kulit anda.

 
AYZZA ALYAS
  Independent Beauty Consultant Mary Kay Malaysia
SMS/Whatsapp :
 
019-4582016
for FREE :
@Consultation @Skincare Class @Makeup Class

No comments:

Post a Comment